Online ondersteuning

  • Office- en HRM gerelateerde werkzaamheden (SAP-HR, AFAS)
  • Brede Secretariële- en  Administratieve ondersteuning (Microsoft Office)
  • Versturen van Nieuwsbrieven met behulp van Mailchimp
  • Automatiseren en optimaliseren diverse bedrijfsprocessen door middel van diverse tools 
  • Website aanpassingen WordPress verzorgen 

Operationele HRM taken

  • Het opmaken van contracten / arbeidsovereenkomsten
  • Het opstellen van overzichten en rapportages (HRM-dashboard)
  • Het muteren van personeelsgegevens
  • Het begeleiden van werving- en selectieprocedures
  • Het opstellen van vacatureteksten
  • Het uitwerken van functietyperingen
  • Het uitwerken van competentieprofielen
  • Uitwerken van functioneringsgesprekken 
  • Het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken
  • Tevens ben ik Specialist Arbeidsrecht

Eventmanagement

  • Ondersteunen en begeleiden bij trainingen, kleine events
  • Coördineren van inschrijvingen en follow-ups

Tools A-M

  • Bundeling app
  • Canva
  • Crm-systemen Teamleader & Zoho (salesopvolging)
  • Datumprikker
  • Dropbox, Google Drive
  • Outlook, Webmail, Gmail
  • Mailchimp (E-mailmarketing)
  • Moneybird (Boekhoudprogramma)
  • MS Teams
  • Office 365

Tools N-Z

  • Pagebuilders Website (Elementor,
    WP Bakery, AVADA builder)
  • SAP-HR & AFAS
  • Social Media (Facebook, LinkedIn, Insta) opmaken stories
  • Teamviewer
  • Tellow (boekhoudsysteem Rabobank)
  • Trello (Projectmanagement)
  • WordPress (Website)
  • ZOOM

Mis je bepaalde taken? E-mail of bel 06-34281171 voor een persoonlijk gesprek en ik kijk samen met je wat ik voor jou kan betekenen! Nieuwe programma’s, tools of taken maak ik mij snel eigen. 

Uurtarief tussen € 50,00 – € 55,00 per uur, excl. reiskosten à € 0,19 cent per km bij werkzaamheden ter plaatse en excl. BTW. Afhankelijk van de uit te voeren werkzaamheden.

Hoe werk ik?

Als Virtueel Professional (VP) werk ik vanuit mijn eigen kantoor aan huis, met mijn eigen apparatuur. Je hebt dus geen last van mij en je hoeft geen werkruimte voor mij in te richten. We stemmen samen af hoe we  het contact onderhouden. Vooral per mail of skype – virtueel dus – of wellicht telefonisch, maar de eerste kennismaking doe ik graag persoonlijk. Ik vind het zeer belangrijk dat onze samenwerking gebaseerd is op wederzijds vertrouwen. En de basis voor dat vertrouwen leggen we tijdens dat eerste kennismakingsgesprek.

Tijdens dit gesprek komen deze zaken aan bod:

  • Wat verwacht je precies van mij?
  • Hoe zie jij onze samenwerking het liefst?
  • Op welke manier wil je dat ik de gewenste taken voor jou ga uitvoeren?
  • Welke systemen gebruik jij zoal?
  • Hoeveel ondersteuning heb je nodig?
  • Welke kosten kun je verwachten?

Is er tussen ons een match? Dan gaan we meteen aan de slag zodat jij meer rust krijgt en je kunt richten op je bedrijfsgroei!
Persoonlijk of telefonisch praten we regelmatig even bij zodat we onze samenwerking transparant houden.

Op elk gewenst moment kun je de werkzaamheden / taken  aanpassen: er verandert namelijk veel in een bedrijf dat in ontwikkeling is. Misschien heb je mij na een tijdje niet meer nodig, of juist nog meer. Mijn dienstverlening past zich flexibel aan de behoefte aan.

Wat de toekomst ook brengt: ik ontzorg je graag zodat jij meer tijd overhoudt en je meer kunt focussen op je bedrijfsgroei.
Ik hoop je binnenkort te ontmoeten!

Maak gerust een vrijblijvende afspraak !